Forever Young

Ilebiuu :*
Tuesday 27 November 2012 ? 0 Atashinchi ?





Semua orang ada impian. Semua orang ada angan-angan. Sama jugak macam aku. Aku ada impian dan angan-angan. Angan-angan & impian aku besar. Sebesar Gunung Everest, besar lagi anga-angan aku. Angan-angan aku cuma satu. Nak jadi milik omar kalau boleh sampai bilaa bilaa

Nak jadikan engkau masa hadapan aku. Untuk hari ini, esok dan selamanya. Dengan izin Allah. Nak jadikan engkau 'PaPa' kepada anak-anak akuNak engkau jadi nakhoda kepada bahtera perkahwinan kita kelak.Besar kan angan-angan aku? . Aku tahu itu.

Mengenali omar bagaikan satu mimpi yang indah. Biy, to know you, give me a day. To love you, give me a year. But to forget you, even a lifetime isn't enough tau. Aaaaaaa syg tak pernah sayang orang macam mana sayang sayang biy tau ? Sayang sayang biy sangat sangattt *bisik  dekat telinga **nada lembut* Heeee , sayang syg biy tau . Jangan tinggal en syg ehh ? Plishhhhh *muka comel , mata bolat*

Kelima-lima orang lelaki tak dapat beri kebahagiaan yang abadi dan kesan yang besar dalam hidup syg macam yang biy buat. Kelima-lima tak mampu buat syg sayang mereka macam syg sayang biy. Perjalanan mencari cinta bersama 5 orang pemuda bertujuan untuk mengubat hati yang lara.

Sya rasa engkau lah penghujung cintaku. Destinasi cinta aku yang terakhir. *mood jiwang turn on* ewahh , hahaha :p Walaupun biy yang kedua, tapi biy yang terakhir, InsyaAllah. Syg jumpa hidup syg. Syg jumpa 'tapak baru' untuk syg mulakan hidup baru dgn orang yang syg sayangg. Mari kita mulakan hidup baru sama samaa ? :-) .Let me love you for the rest of my life 

Bimbing syg  ke jalan Allah. Jadi kelip-kelip untuk sayang. Terangi hari syg dan terbang bersama syg  Jadi milik syg selamanyaaaaa :) Can ah ? *kenyit mata ;)


"Kalau syg jadi kelip-kelip, syg nak terangkan hidup biy & ikut biy ke mana sahaja biy terbang ♥"



Ai luf yu Omar mengadaa , mwah sikit :p haha



Thanks for reading :)




Older Post


// Thousands Year-Christina Perri