Forever Young

Happy 2 Month , 17 September 2012 . Iloveyou :*
Sunday 16 September 2012 ? 0 Atashinchi ?






P/S : This entry kinda for our 2th mont anniversary on 17/09/2012 , but then syg tak sihat so tak boleh overnight nak wish biy . Me cinta you selamanyaa Omar Mohd Yusof . Do read this entry sunshine . Iloveyouu :*


Kau yang bernama cinta. 
Kau yang memberi rasa. 
Kau yang ilhamkan bahagia. 
Hingga aku rasa indah.


2 bulan yang indah . Indah sangat. Kita tak pernah bertekak .
2 bulan yang menyeronokkan. Kita gelak bersama.
2 bulan yang menakjubkan. Kita berimaginasi bersama .
2 bulan yang awesome. Kita share favourite yang sama .
2 bulan yang penuh kenangan. Kita buat semua benda bersama .
2 bulan yang meriangkan. Kita main cubit cubit.
2 bulan  yang manis. Kita ceriakan hari masing masing.
2 bulan yang penuh warna warni . Kita main kejar kejar bersama .
2 bulan tanpa duka . 
2 bulan yang penuh dengan kasih sayang .



                                          Assalamualaikum Cinta :) 



Iloveyouu . Nothing can change that. No matter what it is , i'll always love you. I'm glad to have you. You are my prince baby. You are the cutest. Saya sayang awak k? Sayang awak sangat sangat. Awak sweet. Awak pandai jaga hati saya. Awak selalu buat saya ketawa. Awak ceriakan hari hari saya. Saya sayang awak hari hari. Kalau boleh, hari hari saya nak cakap awak handsome. Kalau boleh, hari hari saya nak puji awak. tatang awak, layan awak macam anak raja. Saya nak jaga awak baik baik. Saya taknak buat awak sedih :) . 


Awak , meh dengar ni . Haha . Saya nak wish Happy 2th Month Anniversary ! Pejam celik . pejam celik dah 2 bulan dah kan ? Saya nak awak tau , sepanjang 2 bulan kita bersama saya bahagiaa sangat . Cuma kalau saya terkecik hati ke , merajuk ke , cemburu ke , itu semua normal rite ? And biy syg nak minta maaf kalau selama ni biy ada terasa hati dengan syg , syg layan biy kurang , syg paksa biy , syg nangis sebab risau . Sorry tau sweetheart ? Syg nak relationship kita ni kekal sampai bila bila bila bila bila bila bila bila bilaaaaa . And sayang nangis , sayang bebel dekat biy , syanag marah biy , sayang jeloo semua tu sebab sayang sayang biy tau ? 


And sorry biy kalau syg banyak nangis sepanjang 2 bulan ni ? Bukan syg tak percayakan biy or apa but  syg takut biy ada orang lain. Syg takut biy dah tak sayang syg lagi. Syg takut biy dah lupa dekat syg. Syg takut biy dah taknak kawan syg. Syg takut sebab syg sayang biy sangat sangat sangat tau ! And Terimakasih sebab sudi bahagiakan syg, ceriakan hari syg, buat syg happy, buat syg senyum , ambil berat pasal syg, berikan perhatian dekat syg, curahkan kasih sayang biy, jaga syg . Thnkyouu so much Intan Payung , Sayang , Sweetheart , Sunshine , Husband , Boyfriend , Bestfriend , Kasih :*

Just wanted you to know that please believe that " There's no end between us" I gave you my words . No one knows how loyal i'm to you. No one knows how much I love you . Now one knows how much i miss you all the time . No one knows . I just love you with all my heart forever and always :*

Esok sayang pergi Klang , ada Kem Semarak Teater for a week ! So means that , seminggu kita tak jumpa :'( Biy kalau tak sampai sejam pun sayang dah rindu biy , ni kan pulak SEMINGGU ! Ahhhhhhh , syg tak nak pergi dramaaa . Sayang nak teman biy , syg nak main dengan biy , syg nak cakap dekat biy yang syg sayang biy all the timeeeeeeeeee :'( Nanti biy take care tau ? Kalau biy demam tak sihat apa semuaaa makan ubat tau ? Syg tak nak biy sakit lama lama , syg rela ganti tempat biy tau :( Pleaseeee know that i just love you more then anytiung that i had ! Me love youu selamanyaaa .


And last , Happy 2 Month Anniversary Omar Mohd Yusof yang busuk , comot , comel , gemuk , tembam , handsome , mengada . Hahahaha . Dah 2 bulan kita bersama  . Susah , senang semua kita bersama . Iloveyouusooomuch !  




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Thousands Year-Christina Perri