Forever Young

Tentang perasaan .
Tuesday 28 August 2012 ? 0 Atashinchi ?





Hari yang sepi. Aku tak tahu apa yang nak diluahkan. Hati ini ada sesuatu yang hendak diluahkan tetapi tak pasti adakah aku kuat untuk meluahkannya ?


Terlalu banyak perkara dan permasalahan dalam fikiran kotak otak kepala bersrabut yang hanya boleh memuatkan otak sebesar penumbuk.Hari yang sepi , penuh dengan tangisan seorang gadis yang lemah , Izyan Hanani . Bunyi cengkerik semata mata. Hari ini hari yang sepi. Tiada bunyi hiruk pikuk motor anak bujang si jran mahupun enjin kereta yang menggangu fikiran aku.


Permasalahan kali ini membuatkan saya lemah , takut . Saya amat takut kehilangan awak :( . Saya tak sanggup kehilangan orang yang amat saya sayang . Saya tak mahu awak susah hati dan risau tentang saya. Saya ok :-) . Maafkan saya kerana saya tak kuat menghadapi semuanya dan selalu menangis dah membuat awak risau . Bukan saya tak percayakan awak tapi saya takut meraka berjaya merebut awak dari saya. Dan saya tak sangggup nak hadapi semua itu , Tak sanggup kehilangan awak :) Saya akan kuat dan sentiasa mempertahankan hubungan kita . Saya sayangkan awak . Saya sayangkan awak . Saya sangat sayang akan awak . Sangat sayang lebih dari diri saya sendiri . Saya akan pertahankan hubungan ini . Itu janji saya . I won't give up on us~ :) 


Sejak saya jumpa awak saya harap awak dapat jadi yang terakhir. Jadi wali dan imam untuk saya dan anak anak kita kelak. Sejak saya jatuh cinta dengan awak, saya dah pasang niat. Saya nak awak jadi yang halal untuk saya. Orang terakhir untuk saya. Saya nak bila saya menghampiri sakaratul maut, saya dapat baring atas ribaan awak. di samping ibu dan abah saya. 


Saya tak minta apa apa dari awak. Saya takkan minta apa yang awak tak mampu nak beri. Saya ada awak pun dah cukup. Cukup bersyukur dengan kehadiran awak. Ada juga orang yang ambil berat pasal saya. Ada juga orang yang jaga saya. Cuma saya nak awak bahagiakan saya, buat saya senyum, buat saya tenang bila dengan awak, ada dengan saya pada saat saat terakhir hidup saya.


Saya sayang awak. Saya sayang awak. Saya sayang Omar Mohd Yusof  :'( . Saya harap awak faham apa yang saya cuba sampaikan :'((((((((







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Thousands Year-Christina Perri